Aj-Oj-Ij




Hola!

Har sån nackspärr. Vet inte hur jag lyckats sova inatt.
På betong? Ståendes på huvudet? Något sånt,
för mitt huvud är helt skevt och stelt. Bara kragen som
fattas.

Har ni sett "One Week" reklamen? När gubben i
slutet gör tummarna upp, tycker det är så... festligt.
Typ som om jag kommer köpa det för att han gör dubbla
tummar upp. Fast... kanske...

I alla fall. Nu tittar jag på reprisen av Idol.
Just nu sjunger Robin B, "oooh cherreeeeeot, I'm
singing out loooud", lalala. Eller hur den nu är.
Carrot kanske? "OOOH Carrrrrrot, I'm singing out loud"?
Mycket bra.

Foto: DANIEL OHLSSON

Nu ska jag leta upp något ätbart och titta ordentligt på tv.
Kan ju inte hålla på och halvkolla såhär. Måste gå in för
det till 100 procent!




/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0