Min LÅNGA dag





Vet ni när jag vaknade idag?
Klart ni inte vet. Om jag inte har något
galet fan som spionerar på mig?
Sluta upp med det i såfall! Jo...
(Kul att jag inbillar mig att jag har fans)
...
15.40... TJUGO I FYRA vaknade jag!

Jag fick totalpanik så jag kasta mig
upp ur sängen, gick ut på en jättesnabb
promenad. Jag gick som en jagad. Fast
dom kanske springer. Men tyvärr är jag
allergisk mot att springa.

Sen väl hemma igen la jag i en tvätt,
duschade och städade helt vilt.

Sen satte jag mig i soffan precis i tid till att
mamma och pappa kom hem. Satt där med
en belåten min som betydde "oj-vilken-lång-
och-innehållsrik-dag-jag-haft".

När jag egentligen bara hade varit vaken en timma.


Imorgon ska jag ställa klockan.






/ EB

Kommentarer
Postat av: Emma

haha jag tror jag ar löst det nu iaf :)



Å vi tackar så mkt :)



Ha de fint

2008-10-22 @ 00:53:42
URL: http://emmagrahnwallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0