Magico





Kikade lite på America´s got talent nu där det
var en kille som trolla. Jag FÖRSTÅR INTE hur
man kan göra sånt. Det är väl iförsig meningen
men vissa saker känns så ofattbara.
Hurhurhur? Jag vill veta! Blir så irriterad när jag
inte kan lista ut det. Och något som är riktigt
irriterande är när någon visar ett korttrick för en och
sen säger: jag säger inte hur man gör.
Sånt måste man faktiskt visa tycker jag. Det hör till,
dessutom brukar det vara en jätte simpel förklaring.

Jag kan typ 3 korttrick som är skitdåliga. Men som jag
lurat några med i alla fall. Efteråt känner jag mig jättestolt
och som värsta Joe Labero men jag är en sån snäll
person så jag visar tricket efteråt och då är ingen imponerad
längre, utan säger bara "JAHA! Men ååh!"

.
Den här är bra. Hur går det till? Hahaha! Ungefär så jag ser ut efter jag gjort mina "trick".

Försökte hitta något bra trolleritrick på youtube men hittade inte.
Det finns en kille som är jätteduktig och har haft program på tv.
Men jag kommer inte ihåg vad han heter. Hmm. Skulle vilja visat honom
annars för han gör helt sjuka saker. Jaja, men en video hittade jag i alla fall.
Ganska imponerande den med!





/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0