Luhe lelle





Kmr ni ihåg när man zkrev såhäääär?
Hejjzan, jag heter Elin dåe och jag är
14 år, tihi.

Fast så skrev aldrig jag. Skulle bara påminna alla er som gjorde det. :)
Jag har alltid skrivit propert och galant. Som Shakespeare lite.
Jag är inte trött men ska nog lägga mig ändå. Ska titta på film.
Och denna gången vill jag se HELA. Inte hela förutom dom
sista 10 minuterna. Må denna film icke hacka.
Då kommer jag få ett allvarligt anfall.

Förresten, häromdagen när vi var
hemma hos Sara och tittade på Idol, så
kom Malin med ett sångtips som hon lärt
sig. Att man aldrig ska säga (eller sjunga) "s"
när man... sjunger. Då frågade jag lite nyfiket
hur det går till när man sjunger "Lusse lelle".

Tål att tänkas på.


Mmm lussebullar...


Godnatt. Eller NATTISKRAMIZAR, om man vill.
(Det vill man inte.)





/ Börjesson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0