Jag är en hundmänniska också!




Hejsan, hejsan!

Kom precis hem, har varit på en fest/kalas.
Det var kul! Mindre kul iförsig när det kom
en äldre dam och klagade jättemycket på allt
fast det verkligen inte fanns något att klaga på.

Är jättehungrig och trött nu. Kan inte bestämma
mig för om jag ska sova eller äta. Men kan
ju äta imorgon också, det går ju ingen nöd
på mig direkt. Har ätit två riskakor med.

Fick gå lite med Matildas hund på vägen hem
förut, Peppe. Det var jättekul! Såg ut som en
riktig hundmänniska. Peppe skuttade lyckligt
fram längs gatorna och jag skuttade lika lycklig
bredvid.

Ska nog lägga mig utan mat, ska sätta på en film
istället. Godnatt!





/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0