Imse vimse går husesyn





Det hände något igår. Det som inte får hända, hände.
En stor spindel hittade till MITT RUM! Den var dock inte gigantisk
som dom andra är, men den var jättestor ändå.

Jag är inte rädd för mycket. Ormar, råttor och möss skrämmer
mig inte ett dugg. Inte ens nyckelpigor och små luddiga kaniner.
Men en spindel. Burrr!

Mina tre mardröms-senario med en megaspindel är att dom ska
vara :

3. Nära min mat. Bara allmänt jätteäckligt.

2. I duschen eller badet. Totalt livsfarligt eftersom jag kommer springa där ifrån
och antagligen halka och snubbla. Och det känns lite perverst att den
skulle sitta och titta på mig när jag är naken. Dessutom kommer jag springa ut från badrummet
och det skulle vara lite jobbigt om vi då hade gäster hemma.

1. I sängen. Jag ligger i sängen och tittar upp så är det en megaspindel
i taket precis ovanför mig, ovanför huvudet. Så blinkar jag till och så är
den plötsligt borta. Den är i luften. Den håller på och ramlar ner från taket mot mitt ansikte, ner
i sängen. Detta är det värsta som kan hända med mig och en megaspindel. USCH!


Kan dom inte flytta in någon annanstans? Till Sara typ.





/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0