Fortsättning





Uppföljning ang. glass: Två stycken blev det i förrgår.
Likadant igår. EJ IDAG, tänkte börja vara nyttig.



Och ang. mitt misstag på Indiska häromdagen så gjorde
jag något liknande igår igen. Jag hade beställt thaimat
(ringde på telefon och satt i ca 5 minuter och försökte förklara
vad jag ville ha, hade ingen meny) och när jag väl kom för
att hämta maten så tog jag en meny och skrattade lite över
hur fel det hade blivit i telefon tidigare, sen tog jag min mat och gick glatt
mot utgången och ropade över axeln "tack så mycket, hejdååå!".
...
"Ska du inte betala?"
Ööööh. JAG GJORDE DET IGEN! Jag har blivit en tjuv eller allmänt
knäpp på senaste. Jag fnissade och viftade med hundralappen
som jag hade i handen för att visa att det var så det var tänkt men
jag glömde. "Oj, jag är helt virrig idag sa jag" med tantliknande röst.
Dom skrattade bara, men ÄNDÅ. Först gå ut med en
tröja på armen från Indiska och nu gå från thairestaurang utan att betala.
Th, th, th.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!
Solen solar tänkte jag säga. Solen skiver! Skiner! Måste gå ut och
gå. Man ska ju passa på.

Måste bara göra något annat viktigt först. Typ se på tv. Hejhejhej!





/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0