Elin tipsar om tv-program!




Hola bandola!

Skojfriskt skrivet av mig. Jag är otroligt, OTROLIGT hungrig
just nu och ska väl äta. Har varit på akupunkturen nyss.
Har fått ca 25 nålar i mig, 4 brinnande koppor och så har
hon gjort en s.k. (mysigt ord) skrapning. Det ser ut som om
någon blivit väldigt arg och tagit ut det genom att gå lös på min rygg.
Men det gör mig inget, hade inte tänkt visa upp min rygg för någon ändå.
Eller kanske för någon som jag vill skrämma lite möjligtvis.

Nu ska jag kolla på repris av Top Model. För det är ett mycket lärorikt program...
Vad kommer mer på tv idag? JO! Det ska jag tala om.

19.00, svt1 - Vem vet mest?
19.30 tv4 - Halv åtta hos mig (Speakerrösten var riktigt rolig sist, hade väldigt kul åt det)
20.00, tv4+ - Flickan med fyra armar och fyra ben
(... Ska jag absolut inte se, bara tipsar om det för folk brukar ju vilja se sånna program)
20.00, tv4 - Bröllopsform (Hmm?)
21.00, tv4+ - Vad blir det för mat?
22.00, tv3 - Hell's Kitchen (YES!)

Ojojoj så mycket bra på en och samma kväll. Och ojojoj vad jag har för lite att göra ibland.





/ Elin

Kommentarer
Postat av: johanna

sv: tack :)

2008-10-09 @ 20:31:54
URL: http://kohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0