50/50





Tjipp!

Vilken trevlig dag. En riktigt käck dag tycker jag.
Sitter här i soffan nu och tittar på 50/50, det nya
programmet från Postkodslotteriet. Jättelätt.
Man får två svarsalternativ istället för fyra så det
är ju inte supersvårt men sen så är det ju inga
megasummor det handlar om heller. Som mest
kan man vinna 55 000. WOOOOOOW!

Idag har jag vart på akupunktur, som vanligt inte
speciellt behagligt men mår bättre efteråt. Blir pigg!
Sen så har jag varit och skrivit in mig på bilskolan, ska
ta min första lektion nästa vecka, kommer vara nervös!
Kommer säkert göra massa fel. Pirripirri. Beror iförsig
på hur läraren är också. En lugn, trygg en skulle jag
behöva. Är du det Åke? Fast hur lugn och trygg han känner
sig hänger kanske på mig... en aning.
Nejdå, det går säkert bra...
Han har ju en broms på sin sida också.




Nu ska jag göra mig lite iordning. Ska iväg på en grej i
Arkaden. Affärerna skulle ha öppet lite längre och så fanns det
tilltugg och Guitar Hero! Får se om jag shoppar något eller
om jag fastnar med gitarren i handen och vägrar släppa den.
Det är lite 50/50. Ojojoj! Där fick jag ihop inlägget på ett snyggt sätt.

Hejhejhejhej:)





/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0