Visst kan jag bli statist




Höhö, ännu ett mästerligt rim.

Mamma försökte tvinga mig att bli medlem på
statist.se förut. Hon började bara fylla i mina personuppgifter
helt plötsligt.

Jag: Men jag vill inte vara med där.
Mamma: Jo! Man kan få gratis publikbiljetter som jag vill ha.
Jag: Öh. Bli medlem själv?
Mamma: Nu skriver jag in dig.

Sa att jag kunde skriva in mig själv lite senare. Hon morrade lite men gick med på det.
Men sen såg jag att det kostade pengar, hehe. Så nu kan
hon inte tvinga mig mer. Eller jo, det kan hon visst. Åh.

Jag måste alltså skämma ut mig i tv för att hon ska få sitta
i publiken till olika program. Jaja, varför inte. Jag vill också sitta i publik.
Och jag har faktiskt varit statist förut. Fick hela 100 kronor och sen var jag inte ens
med i filmen. Tur ändå, för filmen var Ciao Bella. Jag vill mer
bli känd för att varit med i Sound of music, Sagan om ringen
eller Titanic. Nu har dom tyvärr redan gjorts så jag får vänta
in nästa storhit. (För statister brukar ju bli kända)



Nono.


Yesyes.




/ Elin

Kommentarer
Postat av: Linnéa

okej varför hade du ingen bal?



men statist är ju alltid något, så får dem se en och tänker: wooow hon ska ha huvudrollen i nästa film! (haha den filmen som blir nästa storhit) och man blir känd och tjänar massa pengar! :D

2008-11-25 @ 09:48:27
URL: http://linnurvens.blogg.se/
Postat av: SAMAN

statist wooow. själv så sökte man ju huvudrollen ;) denduuuu!



jaa, skaffa en kameradu! :) jag funderar påa tt videoblogga lite. men det händer inte så mycket kul faktiskt. Men skulle vara en kul grej.

2008-11-25 @ 14:11:11
URL: http://sepesaman.blogg.se/
Postat av: Debela

Hehehe.. Roligt inlägg!!



Sv. Tack för din söta och såå snälla kommentar. Kul att du ska kika in flera gånger på http://brollopskoll.blogg.se/



Jag älskar allt som har med bröllop att göra. Själv då??



Vad vill du jobba med i framtiden?? Vet inte ens hur gammal du e egentligen.. hmmm....



Kram

2008-11-25 @ 17:43:18
URL: http://debela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0