Pusta ut, jag finns kvar! Eller sucka ut kanske...?





Hejsan min blogg och alla mina underbara stalkers!

Igår skrev jag ingenting. Jag har en teori om varför:
Jag var mätt.
Jag har märkt att när jag är mätt så orkar jag inte sträcka
mig efter datorn. Hett.

Idag är jag också mätt men jag tänkte att jag kan ju inte
förstöra eran helg för att jag själv är lat. Jag menar, vad
ska ni annars göra än att hänga här? Precis. Hehe. Precis.

Så va kan jag berätta för skojigt som har hänt? Jo...

- Mamma var med i publiken på Dobidoo i fredags (jag missade det) och hon
tyckte hon såg helt efterbliven ut. Så jag måste se reprisen.
- Jag har blivit mycket fäst vid en rulle på jobbet. Gjord av omslagningspapper. Jag kan inte
slita mig... inte ännu. Du och jag, rullen.
- En kund idag kom så nära mitt ansikte så jag trodde han skulle kyssa mig.
Tyvärr, gjorde han inte det. Eller tyvärr, han var la ca 98 år. Men ändå...
- Min bror visade mig en bild på världens största spindel på datorn. Jag hoppade upp
från soffan och darrade och skrek. Sen när jag skulle sätta mig vid datorn igen så hade
han satt den som skrivbordsunderlägg. Då började jag nästan gråta.
- Jag har fått skjuts till och från jobbet varje dag. Det betyder att jag gått ca 20 meter i helgen
sammanlagt. Aktivt.

Ja, det var kanske inte så värst skojigt. Men jag är nöjd. Jag har fått min dos av mat och tv-tittande i helgen.
Nu ska jag få en dos av andras bloggar och spela lite spel. Har en svag känsla av att alla skrivit om något
intressantare än mig... jag... mig? Och då menar jag ALLA. T.o.m dom som har bloggar som handlar om
gräshoppor. Jag tror det finns det...

Fred ut.






/ Elin

Kommentarer
Postat av: SAMAN

du bor i alla fall i göteborg och sånt, händer väl mer där än här :)



va trist, en dag före julafton ^^, aaaaalltså, skulle jag vara för geek om jag frågade om din msn?

2008-11-16 @ 22:45:42
URL: http://sepesaman.blogg.se/
Postat av: EricaB

hej hoppas allt är bra! gå gärna in och rösta på min blogg på tmp=c0698ed913282788e28e9f22d4206c7fcc868d7d" rel="nofollow">http://dianasblogg.blogg.se/2008/november/de-15-finalisterna-ar-utsedda.html?tmp=c0698ed913282788e28e9f22d4206c7fcc868d7d tack om ni gör de annars ha de så bra (:

2008-11-16 @ 23:46:26
URL: http://ericab.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0