Mera kakmutning!





Godmorgon!

Nu blev ni lite förvirrade för en sekund, va?
"Är det morgon, är det morgon?"
Fast om ni läser detta på morgonen så... äh,
vad är det med mig? Ute efter att skriva ett tråkigt
inlägg?

Idag bjöds det på pepparkaka och julmust
på KappAhl. Jag gick förbi bordet flera gånger och
låtsades som om jag inte sett det innan.
Ett uppskattande och förvånat "åh" fick jag ur mig sen åt
jag mig mätt.  Tjejen som hällde upp julmust såg
inte lika uppskattande tillbaks på mig.
Sådär borde alla butiker göra för dom tjänar på det.
För jag köpte hela TVÅ saker som jag verkligen inte behövde.
Woho!


Muta mig med något ätbart och mitt sunda förnuft
flyger likt en fågel mot skyn. Tror mitt fågelförnuft
flög iväg sådär runt... 1993 sen kom lilla pippin vilse.
Föralltid.




/ Elin

Kommentarer
Postat av: FEBB

Ja jag vet! Åh jag vill så gärna ha den.. Nej din är snyggare,muaahu.

2008-11-13 @ 21:29:27
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: SAMAN

jag svarade väl? :O

haha, ah exakt. som om man bryr sig om bibeln! ^^, ateist for life :)



tycker du? jag tycker att jag är astråkig och aldrig skriver något! du däremot skriver på ett sånt sätt jag önskar jag kunde skriva på. sådär roligt liks!

2008-11-14 @ 00:11:00
URL: http://sepesaman.blogg.se/
Postat av: SAMAN

haha så du är en sån du ;)



men jag skriver så tråkigt! du skriver riktigt roligt liksom :) ärligt talat, din blogg är typ den första jag börjat läsa. brukar inte läsa folks annars.

2008-11-14 @ 00:21:09
URL: http://sepesaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0