Jobbiga speakers





Här är min egna lilla prisutdelning för irriterande speakers.

På tredje plats: "Du är vad du äter"-rösten. Killen med den djupa rösten.
Har ni hört när han läser upp vad deltagarna har ätit under en vecka?
Kan man låta mer hysteriskt hetsig? Mycket tveksamt.

På andra plats: "Jysk"-reklamrösten!
Den är bara... urk jobbig. Tur att den inte går så ofta längre.


Har man inte bara lust att sätta sig på hans mun? Eller eh... sätta tejp över den
i alla fall.

På första plats (överlägset) : "Ensam mamma söker"-rösten.
Den här irriterar jag mig verkligen på. Hon som pratar låter som om
hon är full i skratt hela tiden, sitter leendes och bara myser.
Sådär läskigt gossig ska hon låta. Burr!




MEN, en bra och rolig speakerröst är Helge Skoog i
"Halv åtta hos mig", det gör nästan hela programmet!







/ Elin

Kommentarer
Postat av: hilda

helge är megago :D allt bra med dig??

2008-11-10 @ 22:40:56
URL: http://cangemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0