Carrot tack





Tjabba!

Nej, usch. vem säger så? Inte jag i alla fall.
Idag har jag bakat blueberry cheesecake.
Ja, alltså blåbärsostkaka. Men det låter inte lika flått...
Den blev sådär god faktiskt. Så jag återgår
till morotskakan som alltid välkomnas varmt av magen min.



Ursäkta att jag inte skriver så mycket. Det är
bara det att jag har blivit så himla tråkig.
Men planer smids... planer smids. Vad nu det ska betyda.

Nu ska jag se på film och sova. Vill somna fort! För jag längtar
till imorgon kväll då det är IDOL och så ska jag äta varma mackor
och morotskaka. Hihihi!
Andra ser fram emot roliga fester, utgångar,
resor, träffa gamla vänner, besöka roliga platser etc.

Jag ser fram emot att titta på tv och äta mackor. Oh..... yeah.

Godnatt!





/ Elin

Kommentarer
Postat av: SimonSvensson

Sv. njja filmen var ve sådär.. har sett bättre filmer x'D



( ps. förlåt att det har tagit sån tid att svara på din kommentar, men har haft problem med bloggen tyvärr.. )

2008-11-08 @ 00:23:26
URL: http://zvenzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0