Värk i huvudet





Idag har jag haft ännu mer huvudvärk än vanligt.
Och då är det riktig, riktig, riktig värk. Jag tror faktiskt att om
jag skulle hoppat med huvudet före ut genom fönstret
så hade det gjort mindre ont än det här.

Härligt! Det kan bero på att jag inte ätit någon choklad.*
Hälsodamen sa att jag inte skulle äta choklad, det gav huvudvärk.
Jag tror visst att min kropp behöver det. Men den som
väntar på helgen väntar aldrig för länge. Då ska jag äta
choklad för 143 personer PLUS mig själv! Ojojoj.

Jag tror jag har prövat på en miljon knep för att bli av med huvudvärken.
Ge gärna tips, om ni har något bra!



Ipren funkar inte fastän dom säger så.









/ Elin

Kommentarer
Postat av: Malin

Oj va tråkigt att inget hjälper. Men man får tänka positivt, Ipren-gubben är iofs asrolig ^^ haha.
Tänk såhär, snart är det sommar och sol och man kan sola, bada och gå omkring i fina somriga kläder ^^

2008-05-14 @ 00:53:47
URL: http://abigworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0