Sophink, avfallskvarn? - Inte längre!





Nu kan ni skippa sophinken, likaså eran avfallskvarn.
Funderar på att kasta bort matrester i komposten?
Glöm det! Dammsugare - varför då?
Skaffa er istället en Elin-eats-it-all!

Fick upp det där i mitt huvud nyss.
Som en reklam på tv-shop.
Känner mig lite som ett sopnedkast ibland. Inte för att jag
äter vad som helst egentligen men för att jag kan
äta hur mycket som helst. Det finns inget stopp!
Men det är ju trevligt det med.

Ska nu ta mig en promenad nerför trappan och leta upp
något smarrigt.

Fick precis ett samtal av Sara om att min katt återigen har
förföljt hennes så nu står han och hoppar på deras dörr
efter att hon släppt in sin Maja. Måste ta mig en ännu
längre promenad alltså och hämta den lilla kärleksgalningen!
För andra gången. För där kan han ju inte stå och hoppa när
dom ska sova.

Tjing, tjing!










/ Elin

Kommentarer
Postat av: John

jo det var nog jag om jag frågade vad du sysslade med om dagarna osv?

2008-05-04 @ 23:49:03
URL: http://teammanhoe.blogg.se
Postat av: J

Fin blogg!
kolla gärna in min :)
Kram

2008-05-04 @ 23:50:00
URL: http://Jahwanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0