Sola






Har suttit ute nu en stund och försökt sola lite samtidigt
som jag läst. Började på en ny bok alltså, det blev
Adele Parks bok "Byt liv med mig", får hoppas att den är bra.

Jag vågade inte sitta ute för länge i solen ifall jag kanske
bränner mig, har nämligen inte solat på... ett år typ.
Så tar inte den risken.

Lite bilder jag tog sådär i förbifarten.


Toulouse sprang runt och jaga Vimsan (som inte ville vara med på kort)


Han har bus i blicken


Där är boken


Och var tvungen att visa de
nya fina sittdynorna från Hemtex.
Tycker dom är så söta









/ Elin

Kommentarer
Postat av: pepsi

nej guud vilken söt katt! :D

2008-05-09 @ 16:04:24
URL: http://ppepsi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0