Sen badare





Varför har jag blivit så sen på att bada? Förra året var jag också
jättesen och jag badade inte alls mycket.
Men åren innan så var jag jättetidig med det. Badade före dem flesta.
Jag kanske har blivit lite klenare? Badar bara i varmt vatten.
Jag tror faktiskt det. Förut gjorde jag alltid kalldopp. Det heter väl så?
Jag kände inte på vattnet utan dök i direkt så fick det vara den kyla
det var. Men nu går jag i och gör sk "kärringdopp" (tycker det lika gärna
kan heta gubbdopp faktiskt). Och så badar jag bara om det är ganska
varmt.

Ändring på det! Måste snarast leta upp en sjö och hoppa i den även
om det så skulle vara is på toppen av den! Jag som älskar att bada.
Mm, speciellt att ta kvällsdopp!



image715
Jag en badkruka? Nonono.









/ Elin

Kommentarer
Postat av: Caroline

Förra året var det väl knappast badväder?
Får nog lov att bli lite varmare om jag ska komma i, kärring som jag é. Uppvärmd pool för min del.

2008-05-05 @ 03:36:57
URL: http://line73.blogg.se
Postat av: NADIA

Åh, nattbad. ;D

2008-05-05 @ 03:39:17
URL: http://zoegaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0