Rambo




Satte mig framför tv:n förut där en film pågick.
Det var Rambo. Rambofilmerna är ju filmer som dom flesta
hört talas om och säkert många sett.
Men jag vet nu varför jag inte sett dom innan.

Det var det mest groteska någonsin! Kanske inte någonsin,
men det var riktigt äckligt. Verkligen en actionfilm med
massa pang-pang och bråk. (Pang-pang, det är ett fräckt uttryck!)

Vet inte vilken av filmerna det var jag såg, för det finns väl fler
än en? Men jag vet bara att jag inte ska se dom andra!


Sylvester Stallone
Det var denna filmen här över som
var på i alla fall. Känner igen bilden från filmen.

Omysighetsfaktor i högsta grad. Och man ska absolut inte
äta när man tittar på den. Speciellt inte en blodig biff - om jag säger så.
Och så sa jag.







/ Elin

Kommentarer
Postat av: NADIA

Juuste, ja! Så hette den ju! Måste ta och kolla upp den filmen alltså! :)
Nje, jag vet inte, kanske festa lite, själv? :)

2008-05-03 @ 02:08:19
URL: http://zoegaz.blogg.se
Postat av: sara

Beror lite på hur man hinner planera upp dagen. Brukar kunna bli rätt långtråkigt när man är klar med det mesta. Sen att man inte har någon att prata med gör det ännu tråkigare. Men det är ju inte så i alla kök, finns ju ställen där man är många också, tror det är lite roligare

2008-05-03 @ 02:10:19
URL: http://sara04.blogg.se
Postat av: elin

Bojkotta blondinbella! Att hon tycker det känns okej att jämföra Mona Sahlin med den kommunistiska massmördaren Stahlin samt säga att ätstörningar och andra psykiska sjukdommar bara handlar om ens inställning, är bara två anledningar till att strunta att läsa hennes blogg, kanske kan sjunkande läsar siffror ta ner människan på jorden.

2008-05-03 @ 02:27:55
URL: http://loveeachday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0