Ny filmfråga!




Jag tycker det är himla kul med filmfrågor som det kanske
märks. Tänkte fortsätta med dom.
Och det man vinner är en länkning till din blogg på min blogg!
Jiho! Haha. Alltid något, har inte så mycket annat att erbjuda
än en kopp socker så jag väljer det andra.
Här kommer lite ledtrådar till den nya filmfrågan i alla fall!

Ledtråd - Någon trotsar sin förälder.
Ledtråd - Filmen kom någon gång efter 1995
Dålig ledtråd - Den är bra

Den sista ledtråden gav mycket! Haha.
Svårt i början alltså, lycka till! Kommer fler ledtrådar inom kort.






/ EB


Kommentarer
Postat av: Ozzy Ozkar

Har typ bara badat i bergsjön nära där jag bor.
Föredrar havet i frölunda eller saltholmen. Du då?

2008-05-04 @ 23:45:41
URL: http://thegameboy415.blogg.se/
Postat av: Ozzy Ozkar

Jo vad lätt fråga!
Fan mer ledtrådar!

2008-05-04 @ 23:47:14
URL: http://thegameboy415.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0