Leka





Idag var våran gudson här lite. Det är alltid lika kul.
Och speciellt nu när han börjat prata lite.
Då kan vi ha många trevliga diskussioner och samtal.
Han ropade "ELIIIIIIIIIIIIIIIIIN" hela tiden och kom springandes
och jag kände mig ganska populär.

Vi gick upp till övervåningen och han ville att jag skulle
spela på gitarren till Guitar Hero. Så jag började göra gitarrljud
och blundade och sa att "såhär gör rockstjärnorna" och försökte imitera
så gott jag kunde. Efter att gjort ett litet solo öppnade jag ögonen och märkte
att han lagt sig i sängen med huvudet ner i kudden, totalt uttråkad.
Jag som tyckte jag var så rockig och bra.

Sedan pillade han lite i kattmaten, ropade på tattena (katterna) och lekte
låtsas-sova-leken. Mycket stillsam lek. Man ligger och låtsas att man sover
helt enkelt.

Men han var inte här så länge, tyvärr. Får leka mer någon annan dag.









/ EB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0