Ingen choklad?!





Åh. Nej. Jag förintas!
Jag var ju på akupressur idag och det kändes bra och
jag hoppas det hjälper efter några behandlingar.
Men hon sa att jag skulle...sluta...äta...CHOKLAD!

Av allt i världen hon kunde välja på så just choklad!
Hur ska jag klara mig, jag är ju beroende.

Hon sa:
Drick inte kaffe (Jag nickar förnöjt eftersom jag ändå inte dricker kaffe)
Ät oftare (Okej, inga problem)
Inga nötter (Det är lugnt, mitt leende består)
Inget godis (Jag börjar titta konstigt på henne, vad händer?)
Och INGEN choklad (Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!)


Har köpt jordgubbar som jag ska smaska på sedan men jag vet
vad jag kommer bli sugen på. Jag vet det, men jag ska försöka
vara duktig och inte äta.
Förutom på helgen, jag måste ju ha rätt till att få leva!


image761
Mmmmmmmmm.









/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0