Inför Eurovision 2





I dag kom Inför Eurovision Song Contest, program nummer två.
Och nej, jag tycker verkligen inte att den nya panelen är bättre
än den gamla.
Det var mycket bättre så som dom haft innan. En proffspanel
ska det vara! Det är som att slänga in massa sångare och
skådespelare till en fotbollsstudio. Det skulle dom aldrig göra
och sen bara ha ETT proffs och resten inte alls.
Dom missar ju att säga viktiga saker!
Men jag tycker Thomas Lundin är jättebra och så gillar jag
Babben, hon säger vettiga grejer och verkar genuint intresserad
av ESC.

Här är i alla fall vad jag gav kvällens bidrag för poäng (upp till 5 men jag
sätter inga nollor) :

Irland - 2
Andorra - 2
Bosnien/Hercegovina - 1
Armenien - 4
Nederländerna - 2
Finland - 2
Rumänien - 1
Ryssland - 2
Grekland - 2


Jag kommer ändra mig säkert när jag hör låtarna igen.
Men detta var första-intrycket-poäng.











/ Elin

Kommentarer
Postat av: Frida

Då ska jag leta upp den (om vi har den) och prova =) så får vi se hur bra jagklarar den hihi. Nån gång ska vi klara medium vi med ;) jag vet vissa som kör på hard, jösses säger jag bara, hade nog haft max 1% haha. och så dåligt får man ju inte spela.

2008-05-04 @ 22:17:28
URL: http://tgif.blogg.se
Postat av: TooBlessed

Ok, själv brukade jag rocka på tvåan förr i tiden!

haha :P

2008-05-04 @ 22:25:20
URL: http://tooblessed.blogg.se
Postat av: maria

Tack. Är det nu till helgen eller? :)

2008-05-04 @ 23:12:02
URL: http://marialundqvist.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0