HEJ!





Hej allesammans!
Igen... det har gått ca 10 minuter sen jag skrev.
Och under dessa 10 minuter har jag bestämt mig
för att inte åka och simma. Eftersom jag ska handla
i eftermiddag så vill jag... nä, det var ingen bortförklaring.
Jag är allergisk mot klor idag.
Hmm... men jag ska gå ut på en liten promenad snart
hade jag tänkt!

Usch, inne i duschen nyss blev jag anfallen av en flygande sak,
hann inte se vad det var men den kom rakt mot mig med
något lurigt i blicken så jag fick panik och kastade min handduk
mot den. Sen försvann den. Har ingen aning om var den är, kanske
under handduken. Jag tänker definitivt inte lyfta och kolla.

Dags för lite frukost! Ska koka ägg. Ekologiska ägg, såklart!
Tjingeling!












/ Börjesson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0