Göteborgsvarvet






Imorgon springer jag Göteborgsvarvet!
Vilken tanke egentligen. Att jag springer
Göteborgsvarvet. Komma sist kan ju vara en
vinst i sig i för sig... Undra om dom väntar in någon även
om det hinner bli natt och kanske t.o.m nästa dag?
Jag skulle tagit taxi eller bara ramlat ihop i en hög på marken av
trötthet, efter typ 100 meter om jag har tur.

Självklart ska jag inte springa ifall det var någon som
inte förstod. Utsätta mig för sånt med VILJE? Aldrig.
Sprang iförsig Lilla Göteborgsvarvet när jag var yngre.
Jag avskydde det egentligen men jag ville ha påsen med
kexchoklad och annat gott som man fick när man kom i mål...
Som om jag inte kunde få tag i det i vilket fall... Men, men.
Löpa har jag gjort så det räcker tycker jag. Ingenting för mig.





Men ha så skoj alla ni som springer i morgon!
Kanske åker in och tittar, men mycket tveksamt.







/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0