Gooooooodmorgon!






Ja hoppas morgonen blir god. Ska äta något gott så.

Inatt drömde jag verkligen intensiva drömmar.
Jag drömde typ att jag var med i någon Indiana Jones
liknande film. Vi var i ett annat land, typ Indien, och sprang
som dårar för vi var jagade. (Vi = jag & ingen aning om vilka det var)
Alla hoppade på oss och speciellt mig på vägen och vi
löpte och löpte. Riktigt läskig dröm faktiskt. Men den slutade
med att vi kom fram till tåget som skulle ta oss därifrån.
Och så vaknade jag, fick aldrig reda på om vi kom hem, irriterande.

Lycka till med filmfrågan! Det står ju en stor häftig länkning på spel!










/ Elin

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Ja, dessa tvspel är eftertraktade. Jag ska snarast när jag fått ihop slantar, köpa mig nintendo wii ;) det ska INGEN få sno haha. Jaha då är det ju ett tag kvar, vi får hoppas att han ger med sig snart då.

2008-05-13 @ 13:56:40
URL: http://tgif.blogg.se
Postat av: Anonym

svar. vårruset var helt okej, fast jag såsade mest runt och pratade en massa istället. typiskt mig

ta de lugnt med indiana ;P

2008-05-13 @ 14:01:47
Postat av: Anonym

ja det är sånt jag brukar göra, men man tröttnar ju på det oxå tyvär, brukar fundera ut små "projekt" man kan göra fast har inte kommit på något på ett tag faktist :(

2008-05-13 @ 14:08:46
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Jag vill nog ha plattan, men ska man ha wii så kanske man ska slå till på kontrollerna också, kan ju inte skada ;) jag sparar som en toka nu kan jag lova. lite konkurrens till sambons xbox.

2008-05-13 @ 14:10:45
URL: http://tgif.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0