Gomorron!





Hejsan, hoppsan fallerallerej!
Nej, det lät fel. Fallerallera. (OBS viktigt!).

Hade tänkt mig att åka och simma idag och jag hade ställt klockan
men tydligen så går jag i sömnen och stängde av den i sömnen.
Fastän jag ställt den på 11... Vilken latmask jag är alltså.
Snart är klockan två! Hjälp! Och jag har inte gjort ett dugg.
Kanske ska börja panikstäda och springa ut och sola jätteintensivt
i några minuter och sen springa in och läsa en sida i min bok
och hoppa lite hage på vägen in så verkar det som jag gjort något
i alla fall!

Men jag är ju som en sengångare så det blir nog inget med det tror jag.
Får se vad jag hittar på denna soliga dag!


Är det du, Elin?








/ Elin

Kommentarer
Postat av: Evelina

Sengångare är ganska fula :) Haha.

2008-05-06 @ 17:15:17
URL: http://evvvelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0