Författartips och boktips!





Martina Haag har ju skrivit tre böcker. Och jag har läst och
jag älskar alla tre! Två av dem handlar om henne själv
och hennes vardag. Den andra är en roman som sedan också
blev en film. (Jag såg den på bio).
Nämligen "Underbar och älskad av Alla".
Jag skratta jättemycket till boken, den är riktigt bra och rolig!
Jag gillade filmen också men den är inte i närheten av hur
bra boken var.



Och här nedanför är böckerna som handlar om hennes liv
"Hemma hos Martina" och "Martina-koden". Riktigt roliga dem
med, har suttit och skrattat högt till båda.

 

Och snart kommer hennes tredje bok. Men läste i hennes blogg
på mama.nu (som hon slutat blogga i dock) att man inte vet om
boken är klar eller inte förrän den 18:e juni. Fast den ska vara det.
Jag hoppas verkligen det för jag har längtat så mycket efter hennes nya bok!


Som ser ut såhär och heter "I en annan del av Bromma".
Den är en uppföljare till romanen "Underbar och älskad av alla".
Kul, kul, kul!



Martina Haag är en av mina absoluta favoritförfattare!










/ Elin

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Haha låter som du är beroende av mer än GH hahaha. Men iofs man ska få unna sig goda saker i den mån det är rimligt :) annars blir man ju helt knäpp.

2008-05-06 @ 15:14:46
URL: http://tgif.blogg.se
Postat av: Clara

jag älskar också dom böckerna! man typ skrattar så man dör åt allt hon skriver! :D //

2008-05-06 @ 20:05:59
Postat av: fröken elin

haha ja! hon är riktigt rolig:)

2008-05-06 @ 23:14:07
URL: http://frokenelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0