Bilder från Hawaii!





Okej, inte riktiga Hawaii. Men min kompis hawaii-inspirerade
födelsedagsmiddag! Här kommer bilerna därifrån!
(Klicka på de små bilderna så blir dom större, ifall någon inte visste)


Hemma innan. Och nej, jag är inte naken!


En födelsedagspresent (Börge)
inte från mig, söt var han i alla fall


Glada körvs i soffan

image779 image780 image781
Sara vill inte vara med på bild!           Det vill Anna!                                              Och jag!

image782 
 
Dags att traska till utsidan. Jag, Hanna och Sarah håller med.

image783 image784 image785
Mot gräsmattan. Alla (utan den som tog kortet) samlade med ballonger som vi skulle leka med

image787image788image789
Jag och Sarah x3. Sista bilden gör vi en "Tyra Banks"

    
Hanna och Rebecca i soffan, Anna och Hanna och Sara har ett intressant samtal om mobiler

image797
Och med detta får det räcka!


Tjingtjing!









/ Elin Börjesson

Kommentarer
Postat av: NADIA

Haha fan vad härligt, älskar folk med aptit! ;D de'bra!
Jo, i morgon blir det hemmakväll, här framför datorn, hoppas jag, fan för å springa omkring på stan mitt i natten, aeh, sånt har jag lagt av med.

Vad har du själv planerat?

2008-05-10 @ 02:48:06
URL: http://zoegaz.blogg.se
Postat av: NADIA

Haha ja visst, svullar i sig! ;D

Hm, vill du vara inne och hitta på något eller ute? Isåfall, om du vill vara inne, (brukar alltid jag) typ pilla på photoshop, filmkvällar med dom nära och kära.. Eller vara ute i skolen och bara schteka, shoppa.. Eller jag vet fan inte, det är väl det som jag brukar göra när jag har tråkigt, speciellt shoppa, det är ju en perfekt bota mot utråkighet. Du har aldrig vart intresserad av Photoshop? det är ju super kul och fixa och trixa med. Pluss att man kan göra grymma designer via det? :D

2008-05-10 @ 03:01:02
URL: http://zoegaz.blogg.se
Postat av: NADIA

Härliga bilder btw! :D

2008-05-10 @ 03:02:01
URL: http://zoegaz.blogg.se
Postat av: NADIA

Nejnejnej, med photoshop kan man göra allt med, paint har kanske bara 7% av allt man kan göra med photoshop. Men det är ju en hel del man måste lära sig med det. Och det kan vara jävligt komplicerat om man är nybörjare.. Jag har inte ens lärt mig allt än och jag har ändå haft ps, i typ ett halvår..

Jo, man kan ladda ner på thepiratebay.com, men då är det massa koder man ska kunna ladda hem samtidigt, det är lite komplicerat...

Jo, jag försår hur du menar, med att inte palla vara ute och sånt, jag har också vart så på senaste, men klart man inte pallar springa ute hela nätterna, som små fjortisar. haah! ;D

2008-05-10 @ 03:14:05
URL: http://zoegaz.blogg.se
Postat av: NADIA

Åååh, the sims, fan vad kul! :D ja,det är superkul och inreda deras hem och sånt! det har du helt rätt i! Vilket the sims hade du tänkt spela?

Haha, fan vad grymt, det skulle jag också vilja faktiskt, låter spännande, men det är väl inte helt omöjligt? Känner du till nån sån?

2008-05-10 @ 03:20:56
URL: http://zoegaz.blogg.se
Postat av: NADIA

Haha, ja jag kan tänka mig att du gör det, the sims är ju fan skit kul! Jag har The Sims 2, hemma men precis som du säger så har jag också tappat bort en, det är ju väl 4 skivor? ah, det är det. synd det..

Haha, precis du ställer dig på borden med en ölburk i handen och sjunger, det låter prima ballerina! ;D

2008-05-10 @ 03:34:17
URL: http://zoegaz.blogg.se
Postat av: pepsi

söta bilder,
du var jättefin i håret :)

2008-05-11 @ 13:49:31
URL: http://ppepsi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0