Att montera ihop en grill...





...är både bökigt och stökigt.
Och någon fiffig människa tyckte det var kul att ha ett komplett
grill-paket med massvis med delar utan någon beskrivningslapp.
(Jag har suttit och funderat i ungefär 5 minuter vad ordet heter
på lappen man får med när man ska montera ihop något så att
man vet hur man ska göra och i vilken ordning, men jag har fått
hjärnsläpp). Så beskrivningslapp får duga.

Så, utan någon så kallad "beskrivningslapp" monterade jag ihop
våran grill som aldrig verkar bli ihop-monterad annars.

Det gick mycket bra! Tog inte lång tid alls. Grillmontör?
Något för mig kanske? Kanske! Kanske inte.



Grillhink från Åhléns
199:-
Det var den jag monterade ihop.
Nä, skojade. Skoj. En klotgrill
monterade jag!
Men grillhinken är söt.


Mysig sommarbild från
Åhléns hemsida (www.ahlens.se) där man skymtar
grillhinken.
Men Finn ETT fel!
(Bara frukt på en picknick?! Öh... BULLARNA,
vart är BULLARNA?!)


Mmm.








/ Elin Börjesson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0