Akupressur





Imorgon så ska jag iväg på akupressur.
Hade inte hört talas om det innan förrän
mamma tipsade om det. Vet ingen som har
gjort det, inte mamma heller hon hade bara
hört om det och tänkte att det kanske kan hjälpa mig.

Jag har nämligen huvudvärk varje dag och nackspärr
och även ofta ont i ryggen. Jag gick till en kiropraktor
ett tag men det hjälpte ingenting.

Så jag har läst lite om akupressur nu, det är en traditionell
kinesisk och japansk läkekonst och det är en form
av akupunktur fast utan nålar. Istället trycker man på
olika punkter på kroppen.

Jag hoppas verkligen detta kan hjälpa på något sätt.
Jag är ganska så trött på att ha huvudvärk faktiskt.
(Hoppas det är skönt också, lite som massage).













/ Fröken Börjesson

Kommentarer
Postat av: J U L I A

Mjo :)

Haha absolut ^^

2008-05-08 @ 01:31:49
URL: http://jjnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0