45 minuter kvar!






Nu är det inte långt kvar förrän första semifinalen
för Eurovision Song Contest börjar.
Klockan 21.00 kommer den! Iiiiiih, spännande!

Och så är nästa semifinal på torsdag och på
lördag kommer det bästa, finalen!
Jag älskar att dom dragit ut på det ännu mera
och har två semifinaler istället för en så att jag
kan få njuta av det bästa som finns tre gånger om.
Men viktigast är såklart finalen.

Då ska jag bulla upp med... ja, varför inte bullar?
Massa gott i alla fall! Mmm.


Bullar, mmm...







/ Elin Börjesson

Kommentarer
Postat av: GullStina

Jaha, bil. Undrar var jag fick cykeln ifrån :P

Jo jag gör ju det. Det är där familjen och vännerna bor också. Sen så är det lite litet för mig här, bor i Halmstad

2008-05-20 @ 21:16:53
URL: http://gullstina.blogspot.com
Postat av: pepsi

Jag missade det, tittade nog på typ desperate housewives istället :P

2008-05-21 @ 09:29:09
Postat av: Anonym

Din blogg är super snygg!

2008-05-22 @ 16:40:12
URL: http://mystoryofmylife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0