Tv-kväll!


Hejhopp!

Igår hade vi tv-kväll. Jag, Sara och Anna hos Anna.
Vi kollade på Kockduellen, Roomservice, Top Model
och sedan blev jag tvingad till att kolla
på Fråga Olle. 

Efter det spelade vi biljard och jag vann!
Jaja, det är fult att ljuga. Jag åkte ut först.
Men jag hittade något ännu roligare då.
En keyboard! Och sedan tyckte alla tre att
det var så roligt med den där keyboarden så
dom avbröt "matchen" sen dansa vi som tre
galningar. Det var jätteroligt!

Fick tyvärr inte lägga upp några bilder på
dom (fegisar) så får väl lägga in bara på mig själv.

image173
Jag har hittat ett guldägg på Ica!
Vi handlade lite godis där innan.

image175
Hihihi, något roligt på tv. (Inte var det Olle i alla fall)

image176
Så här spelar jag biljard.
Ändå vinner jag inte?

Man kan ju nästan tro att jag låtsas att
jag inte varit med dom och tagit kort på mig
själv. Helt ensam. Hahaha.
Det är därför dom egentligen förtjänar
att jag lägger in ett kort.

/ Fröken Börjesson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0