Tittut!

Hejsansvejsan!

Ändrade lite i min kuggis. Bytte ut rulltårta mot semla.
Gör ingen större skillnad men semla var nog ett
bättre alternativ bara. Hmm. Ingen som kommer på det NU då?
Det är något långsökt men det går!

Har förövrigt ätit ca 6 st klubbor precis så nu mår jag illa.
Ett gott råd : Ät inte 6 klubbor på raken (plus en hel chokladask!)
Hjälp, snart kommer nog Anna Skipper från "Du är vad du äter" och
säger att hela jag är en stor kubba.
Jag vill inte vara en klubba! Men... om jag äter gurka blir jag ju en gurka,
och vill jag verkligen hellre vara det? Tål att tänkas på.



image126
Tittut, klubban!


image127
Eller var det gurkan?


/ Börjesson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0