Tack Herr Hare!



Ja, jag fick mitt ägg ändå!
Och inte bara ett utan två, ett litet
och ett större.
Det stora innehöll massa godis och det
mindre massa lotter!
Vann sammanlagt 30 kr på tre olika femmanlotter,
tänkte hämta ut pengarna imorgon och titta
lite i affärer om jag hittar något för min kosing.
Haha, nej jag tar nya femmanlotter såklart.
Det blir 6 stycken, kanske vinner några miljarder!

Men nu är jag väldigt fullproppad av allt påskäggs-godis
i alla fall och det är ju bra. Mumsigt!
Tack Herr Påskhare.



Det konstiga var att i vår trädgård igår fanns skumma spår
i snön. Kan det ha vart...nej det kan det inte.
Eller kan det?

image260
Mätt på godis och belåten!


/ EB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0