"Oväntat"



Ja, det var ju "väldigt" oväntat att Charlotte Perrelli vann.
Om inte jurygrupperna hade funnits så hade Sanna vunnit.
Nu hejade jag dock inte på någon av dem. Men ändå, tycker
det är lite orättvist.
Blir så irriterad, det var så himla förutsägbart att Perrelli
skulle vinna, eller Sanna. Det blev ju inte ens spännande.

Tycker vi inte ska ha några jurygrupper längre. Vilka
sitter liksom i den juryn? Det skulle jag bra gärna
vilja veta.
Den enda staden som röstade bra var ju GÖTEBORG.
Åh, vad jag älskar dom!
Amy fick en tia av dem (det högsta hon fick annars typ bara 1or och 2or, skandal!).
Och Rongedal fick tolvan. Och Perrelli fick lite, om jag minns rätt.
Det var så gött! Tänk om alla grupperna hade röstat som dem.

Skippa jurygrupperna och måste alltid den tråkiga,
tippade, vanliga låten alltid vinna?

Ja, ja, nu gäller det bara å se vilket land som har det bästa
bidraget. Det lär inte vara vi. Ska titta på "Inför Eurovision Song Contest"
som jag gör varje år. Vet inte när det börjar och när det går men
får kolla upp det.
I det programmet visar dom i alla fall alla låtar i förväg som
ska vara med i Eurovision och betygsätter dom osv.
Det är jätteroligt! Där brukar jag hitta mina favoriter.
Det räcker inte att lyssna en gång på en låt ibland.


/ Elin

Kommentarer
Postat av: drenusha

ha en bra dag :)

2008-03-16 @ 13:36:38
URL: http://drenusha.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0