Kobra, tsss!


Det där "tsss":et skulle föreställa ett ormväsande.

Jag fick i födelsedagspresent något som jag hade önskat mig
hur mycket som hellst. En Kobratelefon! Har velat ha en sån i
evigheter men dom riktigt fina och fräscha brukar vara svåra att hitta
och kosta lite för mycket. För mig.
Och jag vill hellst ha någon riktigt fräsch telefon eftersom jag
har en gnutta bacillskräck. Nu pratar jag om antika såklart.
Men så har Telia kommit med en nydesignad Kobratelefon som är jättefin.

Och en sån har jag nu!


Jag har denna i svart.

Finns också i röd.
(Den är inte trådlös som dom vill visa på bilden och kanske inte riktigt så glansig)

Tror den kostar ca 400-500 kr. Finns i teliabutiker vet jag.
Säkert på andra ställen med.


Och såhär ser de lite äldre Kobratelefonerna oftast ut.
Dom varierar mycket i pris, kanske runt 1500 kr för en fin
om man har tur.

Mycket fint!


/E to the B


Kommentarer
Postat av: annaaa

hur skriver man in det nummret man vill ringa upp då?? faattar inget! förklara! dålig blogg utan förklaring! usch! ALLA: gå in på maniaa.blogg.se istället!!! MOOOOHAHAAH

2008-03-06 @ 20:08:28
Postat av: fröken elin

Har ni vekrligen INGA besökare så du måste sno mina få också?? Th th th. Haha Anna knapparna är UNDER. Vart annars? Hahaha!
PS Gå inte in på maniaa bloggen den handlar bara om krailatte eller vad det heter. MUAHAHA!

2008-03-06 @ 22:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0