KitchenAid!


När jag köpt min fina dammsugare så vet jag
vad jag skulle köpt därefter.
Eller denna hade jag nog köpt före the blower.
En KitchenAid! Det är en köksassistent. (Inte en levande sådan)
Första gången jag såg den hörde jag vacker musik.
Det var Timbaland & Fatman Scoop som sjöng Drop i hysterisk stämma.
...
Nä, snarare fågelkvitter och operasång.

Men den är verkligen hur fin som helst. Och säkert
jättebra.
Såg på "Oprah" häromdagen och där fick ALLA i publiken
just en sån. Orättvist! Vissa såg inte ens jättelyckliga ut
som jag hade gjort.

Här är den:


"Rosa" - min favorit

"Iceblue" - också min favorit

"Creme" - ännu en favorit


Den finns i massa fler färger t.ex. svart, orange, röd, gul m.m.
Alla är mina favoriter - utan den helsilvirga.
Priset varierar beronde på färgerna faktiskt.
Men från ca 5000 till 8000.
Jättebilligt. 65 satar jag på. Åldern jag har då jag har råd att
införskaffa mig en, med alla mina pensionsbesparingar. Amen


/ Börjesson

Kommentarer
Postat av: Adam

Ja vist är de snygga. Vi fick en svart i bröllopsgåva i tisdags. Ska inviga den imorgon tänkte jag. Röra ihop någon god bröddeg ha ha. Ha det gott!

2008-08-28 @ 17:59:46
URL: http://modeseglaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0