Just keep swimming!


I mitt förra liv var jag nog en fisk.
Inget att skryta med kanske men jag tror det.
Egentligen borde jag blivit simmerska i detta liv men
nu blev jag inte det.
Jag blev något mycket bättre - Ingenting!
Än så länge...

Idag var jag i alla fall och simmade i Valhalla.
Och jag som typ aldrig tränar och har noll
kondition kan simma hur långt som hellst.
Om jag ska springa orkar jag löpa ca 30 meter
sen ligger jag på marken och försöker äta luft.
Om jag ska cykla orkar jag bara cykla i nedförsbackar.
Spelar jag fotboll så... ÄH vem spelar fotboll nuförtiden?
Ja, och så vidare.
Men när jag är i vatten är jag som en fisk! Kan simma hur långt
som helst och hur länge som helst.
Det är konstigt det men det måste ju bero på att jag har ett
förflutet som guppy.

Dessutom kan jag hålla andan jättelänge. Eller jag tyckte 1.10 över ytan
var bra i alla fall. Det var för kanske för 6 år sen men ändå. Ska testa igen.


image117
Just keep swimming!


/Fröken E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0