Insidan - rädda mig!



Usch, varför gick jag ut för?
För det första regnade det jättemycket.
Sedan kändes det som att jag fick feber
och så blev jag jättehungrig!
Kände mig helt felplacerad när jag kom in
på Allum med värsta vandrar-munderingen.
Var nog därför jag kände att jag fick feber.
Till råga på allt (glömska jag) glömde jag
att jag skulle missa Survivor om jag gick
ut den tiden. Så nu är det missat - igen.
Tur var att jag fick skjuts hem av Anna!
Men nu är det härligt att vara inne, ska slå mig
ner i soffan och äta något och titta på något
kul på tv om det finns.
Ska titta på
www.tv.nu vad dom har att erbjuda.
Hmm.
Nyhetstecken...nej tack. Simpsons har jag förmodligen
redan sett. Trav med "Fredagsflex" följt av Private practise
låter otroligt ofrestande. Våra värsta år? Kanske våran tids
värsta serie? Troligt, mycket troligt.
Tjorven går på tv4 Film. Kanske.
Det är inte direkt så att man kan välja och vraka mellan
bra program men jag hittar säkert något.
Hejsvejs!


/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0