Ingen mår så bra som jag!


Shalalalala!

Ingen mår så bra som jag!
Jo, någon som vann 5 miljoner just nu mår nog snäppet bättre.
Men jag tänkte mer på Frondas låt i
melodifestivalen som hette så.
Varför gillade nästan ingen den? Har inte hört någon som tyckte om den.
Den var ju jättebra! Synd att jag icke var hemma igår så jag kunde rösta,
då hade han säkert gått vidare. Säkert!

Men nu när man sett alla bidragen så hejar jag fortfarande på Amy.
Men dom flesta håller väl på Sanna Nielsen eller BWO kanske.
Jag ska rösta i alla fall och min röst ska bli den avgörande hade jag
tänkt mig!



image88
Tjohej! Där sitter ju jag och inte röstar på...


image90
...Frondas bidrag.



/Fröken E

Kommentarer
Postat av: nikko

Seriöst elin, fronda är bra på att rappa inte sjunga eller vafan det var han nu gjorde. Om han hade hållt sig till det han är bra på, hade han säkerligen fått fler röster.

2008-03-03 @ 02:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0