Ingen CaracOLA, CarOLA eller OLA.


Goddag!

Dom flesta blev väl rätt chockade över att Carola inte
gick vidare i gårdagens "andra chansen".
Jag tycker Carola är en bra artist men låten var ingen höjdare.
Heller gick inte Caracola eller Ola. (Mycket Ola här)
Det spelade inte så stor roll för mig vilka som gick vidare.
Jag håller ju trots allt ändå på Amy Diamond.
Fast det blev ett bra val i alla fall.

image133
Johnson & Häggkvist


Igår fick vinnaren av Kuggis-tävlingen (Nikko) sin
autograf av mig. På armen.
Det var tydligen massor som sedan trott att det var en tatuering!
Jag kanske ska bli tatuerare - fast å andra sidan.. kanske inte!


/Fröken Börjesson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0