Go! Go! Go!


Godkväller.

En tråkig dag är som min dag var idag.
Jag har gjort följande:

Städat - Ätit - Tittat på tv - Ätit lite mer.

Men en rolig dag var som dagen igår.
Då var det partaj som vi ungdomar brukar säga när vi ska låta hippa.

Titta och njut!


Kvällen började med att jag hade en galning
bakom mig.


Jaha! Det var ju bara Nikko - fortfarande galen


Tjohej!


Saand&Jensen. (Låter som ett klädmärke)


Hoppla pålle!


Efter jag sabbat Nikkos rygg.
Jag ser rätt nöjd ut!


Fräck pose!
Sara & "P"


Jag klär i vitt!


Tyvärr fick jag inte lägga in kortet där Sara har huvudet i toaletten.

TjingelingelingELINg!


/EB

Kommentarer
Postat av: nikko

vad bra bilderna blev :)

2008-03-01 @ 16:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0