Förbannade ishockey!



Som att det inte räcker med fotboll hela dagarna!
Nu massa ishockey också.

Det är nämligen såhär att hemma hos oss så har vi
4 tv-apparater varav endast EN av dem har några kanaler
att titta på. Så det gäller att komma överens om en, men när man har
en sportintresserad och resten inte så går det inte.
Så inget roligt tv-tittande ikväll för mig antar jag. Sådana där matcher
brukar ju hålla på ett kvartal. Oändlighetslånga.
Dessutom spelar dom inte ishockey, varje gång jag i någon
reklampaus tvingats att se 2 minuter av en hockeymatch så
slåss dom bara ändå. Så otroligt löjligt.

Men, men, jag får väl roa mig med något annat, kanske fortsätta sticka på
min halsduk.
Ursäkta? Nej jag heter inte Mormor Mulle.



Tråkigt.
För mycket sport på tv alltså.


/ EB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0