Elle



Godmorgon.

Köpte häromdagen Elle - Mat och vin.
Nu är jag inte ett dugg intresserad av vin
utan snarare om mat.
Vin är faktiskt inte gott, det är som kaffe, cigaretter och öl.
Ingen gillar det från början men tvingar man i sig det
några hundra gånger så börjar man nog gilla det
förr eller senare.
Som tur är har jag inget behov av att få in mer dåliga
vanor. Mitt godisbegär räcker lagom. Så vin och övriga
saker jag nämnde skippar jag.





Den tårtan måste jag göra någon dag också.
Det är så framsidor ska se ut, tycker jag.
Om man vill sälja.
Dessutom har den ett bra innehåll med.
Ska nog ha den som prydnad i mitt rum ett
tag, den passar verkligen in!


Ännu en fin framsida, från förra året. (Ännu en tårta)


Eller denna från Elle - interiör

Finfint.


/ EB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0