Black or white - wooh!


Hej å hå!

Just nu har jag svart hår. Och det har jag haft ett bra
tag nu, tycker jag. Så det börjar bli dags för lite förändring.

Jag har haft ljusbrunt, mörkbrunt, svart, blont, mörkrött,
slingor i olika färger och min riktiga hårfärg dvs cendré. Som
bara är ett finare ord för grått.
Ska tona mitt hår svart nu en sista gång, imorgon tänkte jag.
Men vad ska jag göra sen efter det?
Inte blont i alla fall, det testade jag bara för skojs skull, för att
se hur det blev. Och mörkare än svart går ju inte så
det måste bli ljusare i alla fall.

Hmm...Det tål att tänkas på.
Har du något förslag så skriv gärna det.

image181
Blacki!


/ Elin

Kommentarer
Postat av: N I C O L E

Ja visst är hon :)

2008-03-14 @ 09:01:28
URL: http://kiwiz.blogg.se
Postat av: lillsarah

ljusbrunt!!!!!!

2008-03-14 @ 14:22:00
Postat av: fröken elin

Ja, kanske det!

2008-03-15 @ 02:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0