Är jag en delfin?


Tjingeling!

Jag gick in på min mail häromdagen, eller det gör jag ganska
ofta men just denna dagen så såg jag en rätt konstig sak.
Jag hade fått mail från något förbund och detta hade jag fått till
båda mina mailsidor.
Jag undrar vad dom fick tag i mina mailadresser någonstans.
I alla fall, förbundet som skickat mail till mig heter:
 "Svenska delfin-i-människokropp-förbundet.
...
Va? Det är någon som skämtar med mig, tänkte jag för i mailet stod det också:
"Vi är förbundet för den, som känner sig som en delfin i en människokropp.
Känner du någon som känner så, så meddela gärna att vi finns."
(Nej, det gör jag inte, vad jag vet!)

Men jag kände ändå för att gå in och kolla på deras hemsida för att se om
detta var någon skämt.
Men icke!
Detta var en helt seriös sida tydligen!
Hahaha, jag har aldrig hört något liknande.
Men det kanske är vanligt, vad vet jag?

Här är sidan i alla fall, du kanske känner dig som en delfin? Det gör inte jag.
www.svedimf.3w.se

image207
DU? JAG?


/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0