Mjau





"Å du blir så söt å fin, när du tvättar pälsen din"

Sådär har jag sjungt för min katt nu ett X antal upprepande gånger.
Får jag en låt på huvudet så kan jag sjunga den om och om igen
i oändlighet. Just denna fina vers och melodi hittade jag på själv.
Inspirationen? Jo, det var så att jag tittade mot min katt som satt
och tvätta pälsen och sången bara kom. Som från ovan.

Det var en vacker stund.


Jag dedikerar (eller vad det nu heter) denna
sång till min katt Toulouse!






/ Elin

Kommentarer
Postat av: GullStina

Nä det brukar ju vara antingen matservis eller typ kaffeservis, men det kanske finns någon liknande.



Ja jag blev så glad när jag hittade det, har velat köpa ett :) Fortsätt leta, det finns nog några dolda lådor någonstans med gosaker i :)

2008-06-14 @ 11:26:05
URL: http://gullstina.blogspot.com
Postat av: GullStina

Nä det brukar ju vara antingen matservis eller typ kaffeservis, men det kanske finns någon liknande.



Ja jag blev så glad när jag hittade det, har velat köpa ett :) Fortsätt leta, det finns nog några dolda lådor någonstans med gosaker i :)

2008-06-14 @ 11:27:26
URL: http://gullstina.blogspot.com
Postat av: Julia

Vi åker till Paris i grund och botten eftersom min bror är inbjuden till en fotbolltunering, och då fick familj följa med! Eiffeltornet såklart, vet inte hur mycket vi kommer hinna, eftersom det kommer vara en del matcher, men jag MÅSTE hinna med lite fransk shopping!

2008-06-14 @ 12:01:21
URL: http://juliaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0