Jaa...






... här kan jag inte sitta så länge till. Ska till jobbet strax.
Varför kan inte telefonen ringa och så säger Gud (för det är han som ringer)
att "Elin, gå och lägg dig igen, varseGUD". Eller iförsig hade han nog inte behövt
en telefon till att säga det.
Men jag har en svag känsla av att det inte kommer att hända så lika bra att jag
reser på mig. Buuuuuuuuuu. Jag orkar inte resa på mig. JO det gör jag, klenis.
Nej! Jo! Ååh. Nu är jag besvärlig.

Fint väder ute förresten. Ska gå ut och tacka Gud för det istället för att sitta här och
gnälla. Ha en go dag. Tjingtjingtjing!







/ Fröken Börjesson

Kommentarer
Postat av: lano

Hallå frøken elin! Vilket bra tips du gav mig... køpte en jættefin klocka åt henne som blev vældigt uppskattad :)Så du kan få bli min personliga shoppingrådgivare i fortsættningen :P

2008-06-17 @ 15:50:05
Postat av: fröken elin

Hejsan "lano" :D ååå va roligt! köpte du den på ur&penn då??:P haha. javisst kan jag vara det!

2008-06-19 @ 16:20:08
URL: http://frokenelin.blogg.se/
Postat av: lano

Nej det finns inte i Norge... vad jag vet iaf... men køpte på en liknande butik ;D

2008-06-20 @ 09:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0