Goder morgon!






Det är ju dock ingen morgon nu. Eller... om man vill.
Vaknade för kanske två timmar sen. Sedan dess så
har jag tvättat, städat, ätit mat och sorterat mina smycken.
Mycket bra.

Snart kanske min mobil är lagad! ÄNTLIGEN. Efter hundra år.
Längtar efter den. Den är så otroligt snygg! Men inte bara därför
jag vill ha den utan jag vill ha min färgdisplay, lyssna på musik, ha och
ta bilder och ha ROLIGA ringsignaler. Den jag har nu har inget
av det. Den har bara gamla Nokia-pip-signaler. Inget dåligt med
det men jag får snart Nokia-pip-tinnitus. Eller nu ljög jag. Nu lät det
som om det ringer på min mobil hela tiden. Det gör det inte vill jag lov.
Men strunt samma - jag vill ha min rosa mobil! PUNTO.


Mmm...MUMS!







/ Elin

Kommentarer
Postat av: sara

Den är sjuukt snygg!:D

2008-09-04 @ 07:42:53
URL: http://ssaaaraas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0